Adrenalin kick 👊

Åhhh var vi lĂ€ngtar efter öppna grĂ€nser,, mera trĂ€ningstider,, en lĂ€ngtan efter kicken pĂ„ gĂ„ng mot tĂ€nkta tĂ€vlingar..
(null)
Just nu sÄgar jag film efter film.. hoppning Àr fÀrskvara!
Ingen kommer att ge mej en bra hopphĂ€st som fungerar för min hoppning.. det Ă€r sĂ„ sjukt som det lĂ„ter.. jobbet mĂ„ste du göra sjĂ€lv ✅
Och det Ă€r roligt.  
Men ibland el rÀtt ofta sÄ funderar jag pÄ varför vinden tog slut, för sÄ kÀnns det!
Drivet dör liksom ut, ungefĂ€r som att jag tappat kompassen 
Den Àr lÀtt att hitta igen.. ett par focuserade uppsuttna pass sÄ Àr glÀdjen ÄtervÀnd igen.
Konstiga bara hur den lyckas smita ivÀg.
Lilla grĂ„ som redan Ă€r större Ă€n krukan har Ă€ven han hoppats i ridhuset pĂ„ linje om tvĂ„ hinder igĂ„r 🙌  lite vingligt Ă€nnu men det hör till.

Halva denna vecka har passerat nu och vi rider vidare för att fÄ en underbar helg.




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0