Rätt tråkig info 🤪

Just nu är det framsteg & baksteg.. ungefär så dem slår ut varandra 😝
Ringar på vattnet,, just som dem försvunnit kommer nya 😬
Rätt & slätt är jag hyfsat trött..
Men jag jobbar på framåt.. fast det känns som att flytta ett berg.
Hästeriet står inför nya utmaningar.. & cellana som är tillsalu sköter sej mer än exemplariskt.. känner igen mönstret sen förr..
När man väl vägt för & nackdelar. Inte hittar nackdelar som är av annan sanning än skit i sadeln el för ofockuserad . Då är det svårt att skylla på andra faktorer 😂😝
När salu skylten väl finns då skärper visst även jag mej.. shit vad hon gått bra nu.. tvivlar jag??? Joooo det gör jag!!! En sån kommer inte växa på träd.
Men ibland är tid/pengar/familjen i första rummet!

Vindan börjar få form nu... längtar tills inredningsfasen börjar 😍
Har du hört talas om vuxen poäng?
Låt mej förklara..
Den heter just nu torktumlare 🥴🙌
Aldrig någonsin trodde jag att det kommer på min prioriteringslista .. men jodå
Nu är den här..
Endast jag som behöver lära mej hantera den 

(null)

Ha en underbar helg mina vänner ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0