En välbehövlig dag

Fullt ös delux.. vaknade före tuppen bara för att hinna med lite av mina göromål som hängde som ett ok över axlarna..
Fick hjälp med lektionerna för att verkligen hinna med sååå mkt som möjligt.
Jag blir lika förvånad varje gr jag handlar 🤷‍♀️
Allt är på ny plats i hyllorna & allt är ombyggt 
Sjukt ofta dem bygger om liksom.. ler.. 
el handlar jag lite väl sällan 😂🤪

Jag har iallafall lyckats med att måla hyllan och har bara dörrarna kvar .. yey ...
Snart så kan det läggas på klart listan!
(null)
och porslinet kan städas in... 
jag har även vägrat testa badkaret för att det inte är klart.. så jag tog tag i det själv 💪
Några få detaljer kvar bara... 
(null)
Typ plocka av skyddsplast & flytta in torktumlare & tvättmaskin.
Bästa ever med att vara vuxen är "pippilångstrump&lotta på Bråkmakargatan " syndromet!!!
Jag gör som jag vill ,,
fast det är bak & fram,,
Och när jag vill,,
Så det så 😘

Nu sover gubben på soffan ,,, så det är perfekt läge att smita ut i stallet & jobba med hästarna en stund före vindan ska målas & takpanelen bäras upp 🙏💪🙌✨👌

När du tror att botten är nådd 
först då ser du hur lätt det är att ta sej till ytan
Om man bara böjer på knäna och skjuter fart från botten upp till toppen!

Idag är jag så tacksam för den "lediga" dagen från stallets lektioner ❤️
Sällan jag ber om hjälp..
Men även solen har sina fläckar 🤪
Jag lär mej sakta se det fina i livet
Som tex idag!
Bla så hann jag köpa en ny skurmopp ... det du! Lyckans jag ... lyckans dag 😅


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0