Bakslag igen & igen

Jösses kan solen bara inte bryta sej fram å ta lite plats ... allt hade känts så mkt varmare 😝
Veckan kan summeras som hej kom å hjälp mej 🙄
Seg trött tröttare än tröttast...
Städat & jobbat & plockat & slängt.
Hjärnan vill massor men kroppen är inte fullt lika snabb ... hiihiii...
Kanske har jag glömt berätta att det flyttat in ett ny ✨ på gården förra veckan 
Super cool... sååå fin...
Men no name 🤷‍♀️ miss i protokollet.. måste fråga när jag kommer ihåg 😂
(null)
Hemma byggs det varje dag... lite i sänder går det framåt.. medans i andra ändan går vi bakåt ... att betala skyhöga elräkningar har jag bara liksom gjort av bara farten ... och gud i himlen vet hur långt jag kunnat rest på den summan... nåväl 
Pannan har spelat ett spratt... jordvärmen har inte gjort sitt... men inte reagerar jag före det är 14-16 grader inne.. när jag sakta stelnar till inomhus.. när jag gladeligen är ute för det är varmare än inne ...asg... dååå blev det fart här..
Nu vet jag problemet & nu är det åtgärdat..
Men hyfsat kyligt uppvaknande 🥶
Det är givetvis sällan kaos slutar i en sak utan oftast kommer mer... men allt ordnat och jag får faktiskt nöjet att njuta av en helg ledigt från hjärnarbete 🤗
Kråkslottet är snart en riktigt härlig hästgård med alla finneser jag någonsin önskat mej..

Någon tycker nog att jag bör se mej efter utveckling & förnyelse.
Två riktigt intressanta jobberbjudande bara så där från ingenstans denna vecka 🤔
Inte för att jag ens sökt el tänkt..
Men allt har väl en mening, är det inte så man säger.
Jag suger på den och ser vad som är tanken!

(null)

(null)

(null)
Veckans hittills tuffaste träning är avklarad 💪
Herregud vad jag gillar Appen.... att bara gotta ner sej i reps,kilon, & helt plötsligt är kvaliteten på träningen mer än bäst🙏
Just do it!!! Fast nog känns 60reps deadlift 🤪
Men står det så då gör man så!

Ha en härlig fredag & glöm inte ta hand om dej själv !
Du är värdefull ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0