Renovering

Oj så vi renoverar... 
Jag har ett riktigt stort bygge på gång med närmare 80kwadrat på vinden 😅
Det fortskrider sakta men säkert framåt..
Sakta kommer det upp väggar & det börjar synas framsteg... 
en fantastisk känsla när det börjar likna värme  på vinden...
Jag har ett par små projekt själv att göra ..som att måla lite möbler..
(null)

(null)
Badrum och sovrum blir på övervåningen
Badrum med badkar ❤️❤️😍😍
Åhhh vad jag har längtat efter att få tappa upp ett varmt bad efter en lång kall dag i stallet!!
Kylan denna vecka har verkligen tagit min energi....jag har grottat in mej i huset & bara sökt värme... sovit och sovit... inte alls varit ute mer än nödvändigt..
Inte ens ridit sen början av veckan..
Men idag är siffrorna perfekt.. bara 7-8 grader och ledig dag 😉🙌 
Kan inte bli bättre.

Ha en underbar dag allihopa


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0