Ner frusen liksom

Shit att kylan tar bort energin.. till skilldnad från hästarna så måste jag ju låta bli att bara äta för att hålla värmen 😅
Dem blir ju extra utfodrade när det är kallt..
Ett skidpass var det enda jag han med förra veckan.. målet var 2 .. hmmm
(null)
Men vintern är lång så jag får ta igen det!
Förra veckan tog kylan även strömmen en stund & även nätet i stan ...
Inget å leka med .. hiihiii...
Städning av vinda 300:e gr är gjord oxå...
Jösses jag väntar på inredningsfasen.. sååå kul... 
gammalt & nytt.. omgjort & ändrat.. 
blir så himlades roligt..
5 gym pass blev det under förra veckan..
Rätt okey ändå...
Men nästan ingen ridning alls... vinter vila delux nu... bara underhålls ridning på mina ✨🐎 
(null)

Måndag igen och livet i huset blir som uppgraderat ...

Ha en underbar Måndag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0