Det går snabbt utan hjärna om det vill sej

Oj hoppsan hejsan....!!!!
Godmorgon 
El nått 🤷‍♀️
Älskar tysta mysiga frukostar med levande ljus... smyga uppbär det ännu är mörkt ute..
Känslan av att hela dagen ligger framför dej.. att kunna bestämma vad som är mest behövt idag... idag tex är det städ på vindan .. mitt livs mest knasigaste idé.. om att total renovera klart den .. ja men tänk känslan av att se ut genom fönstret i sovrummet & se alla hästar..
Oj bara det är lätt värt en dags städning!
Men även skotern bör få sej lite glyckol och jag är grymt sugen på en prov tur...
Min bil har varit på service & ska lösas ut.. tyck inte häst är dyrt... gissa om den är billigare att renovera... jeppp! Bil är dyrare än häst 😝

Hur som helst så höll jag på att bidra till en mindre genomtänkt morgon...
Bränna ner huset typ....
Såg inte el räknade inte ut att prismorna var för nära ljuset .. gissa om det lukta illa 🤢😷
(null)
Såå nu så... har jag lärt mej det oxå 🥴🙄


Godmorgon el nått 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0