Godmorgon

(null)
Morgon kaffet och solen verkligen lyser upp nu & ger en hopp om en ljusare tid ❤️
Lördags morgon , tvättmaskinen rullar redan & hästarna tuggar sin frukost ute... 
jag är sist i ordningen med mitt kaffe...
Det är så prioriteringen är med stallet fullt i hästar 🙄🤪
Hästarna har verkligen gjort allt för att se till så vi håller oss sysselsatta i kylan
Spränga hagar är den nya innegrejen 🤷‍♀️
Varför just när det är som kallast ... fingrarna fryser ihjäl & snön tar bort jorden så fast det är ström så är det borta mkt power .. klart som tusan dem passar på... 
och understimulerade delux är väl en orsak.. ingen står ut att rida mer än nödvändigt.. men det är just vad dem behöver.. mer än nödvändigt .. ler.. eller så inte!

Man är ett isolerad i convid restriktionerna & en del av glöden man får från vänner uteblir.. tur är att jag har stall... för där umgås vi på distans.. bakom en skottkärra el med minst en hästlängds avstånd .. perfekt!
Men dem utan häst... jag avundas inte dem.. hade blivit skogstokig mest troligt...


Ha en underbar lördag 💐

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0