Mitt i veckan

Morgonen startade redan strax efter 06:00
Men det var bara mysigt att kliva upp och vakna till liv 
Gjorde två boxar klart redan innan min frukost och jobb.. så Nettan slapp alla ! 
Vi går lite omlott på jobb & lektioner i stallet..
Grymt skönt med avlastning i vardagen.. jätte uppskattat❤️
Jobbade fram till kl 12:45 på gymmet som idag var en mitt i veckan dag & därför väldigt väldigt lugn.
Tränade lite rygg & axlar innan jag kom hem för paus tre timmar.
Gick på nytt pass klockan 17 och fick hänga i viltkällaren där jag verkligen trivs där är atmosfären extra mysig..
(null)
Men på dem tre timmarna hemma hann vi med och julpynta lite grann, bytte gardiner & tog fram tomtarna!! Jag gillar tomtarna kring jul.. dem är lite här och där..
Tända ljus och lycktor är oxå ett pluss i mysfaktorn 
(null)

(null)
Så jag sitter helt plötsligt bara i soffan och njuter av julmys medans resten har lagt sej för länge sedan.. ( fast jag kom just från jobbet)

Hoppas du har en fin vecka 💫

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0