Datumet som aldrig släpper

Idag är det 9 respektive 5 år sedan detta datum gav minnen.
Jag kommer så väl ihåg hela dagen från morgon till natt.
Det sista samtalet.. när jag inte hade en aning om att morgondagen inte existerar..
Att förlora någon gör så ont..
Det formar dej på ett sätt du inte kontrollerar, det är som ett skrynklat papper som du kan försöka stryka på i all oändlighet.. blir aldrig slätt..
Dagen du tror du fick till det 
så regnar det på pappret 
givetvis så kommer skrynklorna fram igen.

Detta är en bild från just denna kväll
(null)
Jag hade lagt texten "Sov Gott"
En mysig kväll..

Den natten blev en mardröm 
Du vet aldrig vad som händer framåt.
Du vet aldrig hur facit blir.
Men jag har lärt mej, försöker ännu bli bättre på att njuta av varje ögonblick .
Fånga momenten och ta vara på det som livet bjuder på.
Kom-ihåg att le åt dem du möter.
Säg vad du tycker även om det är fina saker.
Vi snöar lätt in oss på negativa detaljer.. det är onödigt. 
Det försvinner för mkt energi då!

Vi har både bra & dåliga dagar.. låt det vara så!
Det är okey att släppa taget och både hamna längst ner el högst upp..
Även om den medelmåttiga normala är det bekvämaste..
Njut istället och se vad du har längst ner att lära el vad högst upp har att ge!

Kram härifrån ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0