Visst finns det vanliga oxå

Veckan började mindre bra...
Ont i halsen.. paniken.. helvettes skit.
Men så kom jag på den briljanta idén om snabb test.. sagt & gjort !
En timma senare konstaterat negativ för Corona!! Skönt!!
Men va hjälpte det!! 
Tre dagar liggandes mestadels.. kroppen slut . 
Lätt huvudvärk & snuvig. Ruskigt trött..
Tur som få att jag har praktikant på gården som kan stallet som sina egna fickor 🙌
Hästarna är både ridna och matade & lektionerna har rullat!
En av grupperna fick känna på voltige igår.. dem såg ut som små solstrålar hel bunten!
Jag kan ju inte släppa helt så jag smög ut och kikade lite..
Men det tar nog nån dag innan jag är totalt återställd 🥴 
Men det är åtminstone så att man kan bli sjuk utan att ha Corona.

Det har gått ett helt år sedan han kom in i mitt liv.. el vårat liv..
Tiden har gått sjukt fort..
12:e.. och wow vilka fina blommor som nu pryder köksbordet.
(null)

(null)


För att inte tala om jackan som matchar skorna jag alltid funderar på vilken jacka som är bäst 😉
Nu behöver jag inte tänka mer på den saken ..

Eftersom jag är lite små krasslig ännu så sitter jag å tar det lugnt i soffan...
Men stallet hägrar... borde minsan gå ut å se vad jag kan göra som inte tar allt för mkt energi 🤪

Ha en fin torsdag ❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0