Närmare målet

När du vill nå ett mål kan du ge dej sjutton på att vägen är krokig..
Den är även isig 😝 det är lätt att halka av å komma på sej med att nästan välja den enklare vägen.. fast det inte blir som du tänkt dej.
Men jag har lyckats grymt bra med att både ge och ta instruktioner och inputt..
Det jobbigaste på resan är stöket.. det är stökigt från morgon till kväll , vecka in & månader ut..
Damm & grejer på alla ställen man inte kunde tänka sej..
Men slut resultatet känns hittills superb..
Det är lätt att glömma hur det faktiskt såg ut vid start.. hur hopplösheten fanns av att hur ska jag någonsin få till det.. varför revs det från golv till tak. Vad var meningen med det.
Jo meningen var att kidzen skulle få varsina fantastiskt härliga rum.. ett hus där jag nästan inte kan säga mitt kråkslott mer.. för vindan är inge kråkslott.. där sover nu mina värdefullaste ✨✨✨ 
Även om det ännu inte är klart på långa vägar så blev dem viktigaste rummen klara i går.. bara lite fin justeringar ännu..
(null)
Från detta 
(null)

(null)
Till detta 😍

Så påskens lediga dagar gar varit välbehövliga timmar..
Nästan inge stall och ridning för min del.
Men den tiden får jag ihen den dagen huset är topp..

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0