Godmorgon

Veckan har varit lång kan jag nog påstå... riktigt många mil i arslet..
Happis - Nyköping- happis!
Vad gör jag inte för mina barn... el nån måste ju se till att det finns tak överhuvudet & en varm säng att sova i.
Vädret ner till Stockholm var bra att köra i 
Men herrejävlar vilket skit väder på väg hem.
Svart å massa massa vatten.. bitvis gick det att köra 80km/Tim 😳

Väl hemma uppskattas stall & hästar & gym & det vanliga livet riktigt bra...
Det behövs inte mkt för att se och njuta av gården med andra ögon...
Hade lite extra träningar igår vilket var jätte skoj igen..
Idag är det 5 Tim stall nu direkt på morgonen. 😍
Jag vet vad jag har att göra 😘

Ha en fin dag 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0