Frosten har kommit

Det börjar bli kallt nu.
Kylan visar sej såpass när man fryser och bara vill krypa ner under filten i soffan...
Morgon kaffet har blivit en ny favorit 😝
Hittat smaksatt kaffe som e 👌 vanilj, amaretto, irisch kaffe ,,
Lite mer förväntansfullt att kliva ur sängen ..hiihii...
Jag är still in progress med mitt projekt...
         Lilla Gubben!
(null)
Den magraste & mest utpräglade häst jag träffat i hela mitt hästiga liv....
Detta var från veckan EFTER han kom🙈
En månad senare har jag kommit en bit på väg 

(null)
Sakta bygger jag en framtid full av uppmärksamhet & kärlek ..
Eleverna har redan börjat bekanta sej med han.. & han trivs med dem..
Fortsättning följer

Fredags mys på er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0