Den döda energin ... borta🤷‍♀️

Jag har så grymt svårt att hålla motivationen när inga mål finns... jag har alltså ridit runt sen sista hopptävlingen utan direkta visioner på vart jag ska...
Men nu luktar det hoppclinic delux med en fransk tränare .. helt bara så där fanns motivationen där igen.... det är liksom okey att ha en så laddad häst så jag likväl står på backen som att sitta i sadeln ... hiihiii...
Nu är det bara att trimma igen ... krukan ska få åka på uppvisning 🤪😇
Jag är ju tokig när jag aldrig säger nä... men nu är det min svaghet att alltid prova säga ja innan hag tänkt klart.. uops! 
Livet blir rätt kul på det sättet.
Det är lite små knutar på mina trådar .. jag trasslar och trasslar men det är som små kardborreband .. kasta och den fastnar bara längre ner i tråden ... måste få trasselutredningsspray 😂😂😂
Utöver det så är vintertiden här nu & det är riktigt mysigt ...

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0