Torsdags morgon

(null)
Ett alldeles spesielt lugn & inte mer än husets knakande ljud ..
En smörgås med ägg & kaffe 🙌👌
Coronan har nästintill stängt ner hela happis känns det som... vissa är grymt rädda andra bryr sej inte det minsta..
Ansiktsmask och handsprit..för dem rädda 
Medans dem mindre brydda verkar lägga ansiktsmask innan dem druckit spriten 🥴
I vilket fack jag tillhör vet jag inte... då ansiktsmask är köpta men sprit inte dricks 🤪
Nä på riktigt... jag är bara grymt uttråkad på våran nya värld .. vad gör man liksom 🤔?
Vänjer sej? 
Jag försöker då desperat att hitta på något som förskingrar den tråkiga vardag som nu råder...
Jag förbereder en värld med byggdamm & med städ 24-7 & massa idéer om hur mkt jag behöver flera rum på övervåningen 🤷‍♀️😇
Få se hur det kan tänkas bli...

Hästarna väntar på frukost och utevistelse
Så nu är min lugna stund över 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0