Torsdags morgon mys

Idag vaknade jag riktigt positiv till att kasta mej ur sängen . Ser ut som vädret levererar en fin förmiddag,,, och jag vill njuta lite av det före jobb..
Har tränat rätt intensivt nu.. men skippar dagens morgon pass... 
vågen kliver rakt upp & jag jobbar hårt på att tackla känslorna som vill skrika ...
det var bättre förr... 
för ja det var lättare med 3kg mindre på kroppen.. jovars.. men äter man inte finns inte mkt att bygga av 🤔🥴 den matematiken vill jag inte erkänna,, eftersom varje gram upp känns meningslöst onödigt.. fast jag vet att det måste bli så..
När jag får vända skutan och gå ner igen då tror jag livet blir lättare 😉 med resultat av att faktiskt fått styrka 💪 några veckor ännu...
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0