Onsdag redan

Veckorna rusar i full fart nu.. det känns att den  går i samma tempo som snön tinar fram..
På tal om det så har jag oxå tinat fram ur ett helvettes år...
Aldrig trodde jag att det finns nått vettigt att ens ödsla tid på.. istället för hästarna!
Jag har ju tjatat om alla kriterier som minsan ska finnas om jag ens ska idas dejta..
Fy fan va jag har fått äta upp det 🥴🙈😝
När varenda kriterie är ✅ på och desutom mängder med bonusar,,, en som inte lämnar något åt sidan är fantastiskt 
Jag är totalt lost i världens mysigaste ❤️
Så galet obeskrivligt bra... 
Det var definitivt långt borta från min tanke när det var en tuff tid.. då hägrade bara ett komma härifrån.. ett rejält flyktbetende.. över axlarna.
Varje dag handlade om att orka le.. låtsas som om det regnade.
Vilket jag var as bra på 😬
Men med handen på hjärtat var det ett lärorikt år..något jag var tvungen att göra .. en livsutveckling .. det har varit massa timmar i överlevnads telefon .. då luren säkert haft skavsår i öronen på tugget.
Med tacksamhet kan jag förstå att det var ett måste för att ta mej igenom skiten!
Äh det behövs inte förklaras igentligen...
Att lyssna & prata är något helt obetalt värdefullt ❤️❤️
Nu kom mer info än på mkt länge,, som berörde mitt privatliv 🤭
Utöver det har träningen gått mkt bra 
Och hästarna var 15 nyss men redan nu bara 13 🙌
Nu undrar ni nog vad jag pysslar med ..
Den som lever ska få se 😉
Dör jag då dör jag lycklig 💕💕

Jobbet kallar & en till underbar dag är startad.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0