Obeskrivligt

(null)
Jag är obegränsat nöjd i min tillvaro ❤️
Obetalbart vad mkt som kan gå snett men bara falla på plats i en annan tappning.
Det är som om puzzelbitarna  helt bara sådär stämmer bättre än någonsin.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta vet jag inte men får helt enkelt fortsätta lita på mina val & handlingar i livet.. att allt har en mening.
Igår släppte vi desutom alla tänkta "jobb" & istället njöt vi av solen & åt middag ute på bastuterassen och livet kändes bara så mysigt så det inte finns ord 😶
Det är lätt hänt i all hysteri att missa den viktigaste detaljen i livet.
Njut av varje sekund ,, för den kommer inte tillbaks.
Prata & lyssna,,, båda delarna är gratis & väldigt underskattade
Ge kärlek & du får dubbelt tillbaks 🥰

Nu är det söndag morgon 
Desutom morsdag 💕

Hästarna väntar på frukost & jag på att ta tag i dagen 

Vi hörs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0