Myser genom dagarna

Det är en fantastisk vår på väg..
Jag bara myser genom dagarna & tankar energi .. 
väntar på att få preppa utebanan .. det ska fyllas på med fiber ute oxå 👌
Kanske slipper vi damm & får lite mer träningsunderlag.. det lär visa sej.
Igår red jag ut på ägorna & bara njöt av fåglarna som kvittrade , solen som lyste, hästen som nöjt frustade & inväntade galopp intervaller ( vilket inte kom 😝 är inte självmordsbenägen ) 
Jag längtar efter att få hoppa bana för en bra tränare.. fram tills det är det egen träning som gäller... bara sjukt svårt å fokusera nykär 🙈
(null)

(null)
Igår har jag planterat dem första blommorna 🤦‍♀️ hur tror ni det slutade... 🤣
Jepp idag snöar det .. stört.. så mina blommor står INNE i hallen & inte UTE ..suckdelux!
Här hjälper då inte att duscha i karma.. det hjälper föga.

Ha en underbar söndag mina vänner.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0