Strålande morgon

Sista rycket på försök att jobba 🤷‍♀️
Ruggigt kluven efter all Corona hysteri..
Igår var det emty på gymmet.. påriktigt.. emty
Under tiden då högtrycket brukar vara..
Sjukt... nästan läskigt!
Jag tänker inte låta det påverka mej har jag bestämt.. givetvis kommer jag så som alla andra att åta försiktighet som folkhälsomyndigheten påtalar och rekommenderar.. men vi måste våga leva oxå
Någonstans hörde jag om att utomhus är bra å visstas i 🙏🙌👌 perfekt juh
Med tanke på stallet..
Men även där har jag sett till så det finns handsprit & pappershanddukar & tjatat om extra städning 😉 värsta är att jag tjatar & ändå får ta tag i det själv 🤷‍♀️ diska efter er.. och vad gör jag? Jo diskar!
Asgarv... Pippi Långstrump delux.. här måste städas.. och Pippi städar 🙈
Går folk åt höger... vänd för fan å gå till vänster...  ja det är en bra filosofi 😝
Vi lever här å nu.. bara njut varje sekund.
Ingen tackar dej när du inte orkar mer..det är alltid ersättningsbart,, 
Har ett lamp projekt på gång som ska upp å läggas iordning... det blir bra hoppas jag
Det krävs bara lite minutrar från mitt dygn till att klura ut hela grejen!
Sladdar kablar typ av glödlampor etc 😅
Det blir okey 

(null)
Solen bara gnistrar 
Hundburen ekar tomt.. kan det vara lite hund sug månne? Minska hästarna å börja med nån kul hundbörjan och fortsätta där jag slutade 🤔 
Näää 
Men tanken kommer ibland.. utställningar & eftersök är kul
Men nog är det rent & skönt utan djur inne 😝

Ha en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0