Sovmorgon men vaken före allt

Alltså vad är det som sker... jag fick sovmorgon från stallet 🙌 god bless you för det!
Ändå vaknar jag före klockan,,,före all okey tid att ens öppna ögonen 🥴🤢🤷‍♀️
Visst är det mega skönt att krypa upp i soffan med morgon kaffet.. veta att jag sparar 1,7 km och drygt 2000steg .. för det är vad det går varje morgon till utsläpp..
På tal om soffan... det luktar herr parfym..🤔 men doften känner jag inte igen.. jaja... igår donades det på vindan... men det var inte jag det heller 🤷‍♀️
Jag vänjer mej nog allt..
Jag har påbörjat städningen i maskinhallen och ohoj vad saker det finns... inte stor idé att spara det inte!
Lika dona klart å fixa iväg det överflödiga!
Det finns rätt mkt små fix över allt..
Dörrhandtag som inte är på plats lister som släppt ..lampor som inte lyser..
Det är små fix men ändå ogjorda.
Undrar om jag kan tittla mej som gårdstomte 😝 vaktmästare 😂
(null)
Vår fåglarna har börjat kvittra och det hörs in..
Huvudvärken jag vaknade med igår & somnade med.. har faktiskt inte gjort sej påmind ännu. Hoppas den var klar med mej!

Söker fram lite mysiga stallkläder & beger mej ut och donar!

Ha en trevlig söndag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0