Ny vecka och ny månad

Det är sportlov för kidzen här uppe i norr
Det är första veckan i mars & solen lyser 
Det är lagomt kallt ..alltså inte för kallt.
Jag vaknade efter 8 timmars sömn
Helgen höll på att ta kål på mej..
Det finns inte mkt som inte kaosade..
Men jag lever även om jag är överkörd 😝
Jag städade huset i går kväll medans jag eldade i öppenspisen ..
Härligt med värme och tända ljus runt i hela huset.
Behövde verkligen en paus
(null)
Igentligen tränade jag nog på att inte göra någonting.. men jösses vad svårt det är!
Städade istället & får träna vidare en annandag på att inget göra..ler...
Veckan är påbörjad nu och jag ska göra mitt bästa för att ta vara på den efter bästa förmåga 


Ha en bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0