Höbärgning

Jösses vad jag lyxåker 😂😂 🚜
Det är nog enda gången om året jag intalar mej själv att Lamborghini är att lyxåka.. 12 Tim x 2 dagar bättre nöje får man söka efter .. 
Det är alltid lite ökad puls dessa dagar som årets foder ska in åt hästarna..
Lite svårt att vara positivaste jag då... det är lite gambling över att lyckas el inte.. väder styr man inte över & alla vädersidor skiftar fortare än aktierna på börsen 🤑🥴
Kostar att göra fel helt enkelt ...

Men världen runt om oss bara lunkar på i sin stilla takt ... folk har semester & njuter i fullaste drag över ledig tid!

Jag har massa på min todo lista som jag önskar genomföra innan vintern slår rot.
Hoppas en del av det blir verklighet..

Jag fick dipens nu på morgonen för att göra annat och vips fastnade en kopp kaffe i handen & rumpan i soffan 🙈
När kaffet är slut är det bara att sätta igång städet av hus & stall
Jag har roat mej kungligt med att jobba i serveringsbranchen kvällar & nätter..
Riktigt kul att blanda groggar & servera bästa maten i stan 👌
Men jag tror faktiskt även jag skulle behöva vila ut ordentligt... i natt vaknade jag nog 3-5 gr... det är inte bra tecken.. så efter ikväll/natt blir det att ta distans och göra egna energigivande projekt istället .!

(null)

(null)

(null)

Vi har hunnit med både fest & glamor i veckan 
Utöver jobb & slit 
(null)

(null)
 Champagne och spa blandannat 😅🥂🍾
Om man bara följer flowet utan att säga nä..
Då blir dagarna överraskande roliga 

Ha en underbar lördag mina vänner 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0