Kan inte bara dagarna gå

Det börjar dra ihop sej för månads byte 
Januari har känts otroligt lång & utan ände.
Ingen rast ingen ro...
Det är som att gå i djup och seg snö..
Mörkt kallt och bara allmänt tråkigt...
Måste hitta nått som peppar mej framåt innan farten är helt slut.
Dagens bästa var nog ändå att vi kom oss ut i snön med cellana & plumsade lite utan protest el påhitt.. hon är väldigt känslig för allt vissa dagar & inget nästa.. ett sto helt enkelt!
Men vi kom oss förbi det tuffa utan att kasta runt 180grader i galopp 🙄 vilket hon försökte förra gr 🤣 med resultatet liten galopp på volt ända hem 🤭👌 men jäklar jag ger mej inte bara sådär utan vidare!
Och vill man så går det tydligen !!

Det har kommit massa snö igen .. men vad glad jag blev då nån vänlig själ hade plogat åt mej både på gården & baki stall & till ridhus 💕
Yey vilken lycka ... kunde fodra & gå å sova istället .

Kommit på att livet är rätt kort... det svänger fort & du vet aldrig vilket blad som vänds nästa gr.. 
tänk om nästa sida redan är skriven, el bara blank? 
Vad skulle du föredra? Vilket är bäst?
Måste allt bara göras som förväntat el kan man gå åt höger om alla andra drar vänster!
Jag är mer å mer sugen på nått helt annat än vad som står skrivet , var står att man måste följa det som förväntas...

Jag får ge det tid och se vad som växer ur det...
Rom byggdes inte på en natt..

Sov gott ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0