Jag har vilat fram ett nytt intresse

Denna helg har gått i vilans tecken..
Ett starkt tecken på en uttråkad jag är att gå till jobbet på min lediga dag & träna 🤪
Alltså det bara gör jag inte .. igentligen!!
Det andra tecknet är att jag nät shoppat nya ridkläder 🙈
Men det värsta tänkbara är nog ändå min nya hobby 🙄🤭😋
Jag har ett ruggit sug av lite action... adrenalin... ont i magen... sånt får jag ju bara när livet går i slowmotion 😂✌️
Efter att stressat mot klockan sen dagarna innan jul tills nu.. så var det som å tappa farten totalt... as tråkigt...
Men jag har sått ett frö nu... en ny hobby på ingång.. har hittat en tränare.. ahh det kan bara bli as kul!
Berättar sen när jag kommit igång och ser att det är lika kul som jag tänker mej... om inte så blir det tråkigt att ha gett förhoppningar ..
När jag tippar på kanten till att inte klara av det el faktiskt bara köra på .. då lever jag..
Bästa som finns är motgångar.. dem lyfter & lär!

Nog om det.. 
här & nu då??
Ligger & bara är i soffan ett par minuter innan det är sov dax
(null)

Vinter vädret är ju helt amazing .. från minus 17 till minus 3  på några ynka timmar..
Herra jumala.. kan det inte bara vara sisådär minus 7 lite gnistrande sol & lagomt med snö!
Kolla bara vilken härlig förmiddag
El det var tidig morgon 
(null)


Nu är jul lovet slut & normala veckor rullar igång 😍✌️🤭👌 älskar det 😘


Puss på dej 💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0