Fredag igen

Vi har redan kommit förbi mitten på januari
Sjukt hur månaderna springer iväg😅
Man märker på folk att dem är trötta nu, tror det är mörkret.
Man vill hitta på nått, men ingen orkar liksom hela vägen ut.
Så även jag väntar på ljuset..
Vaknade med nackspärr av mindre grader, det blev lite bättre när jag promenerade in & ut med hästarna..
Nu sitter jag i soffan & önskade att tiden gick att spola & pausa 🤭
Dem fina delarna borde ha gjorts lite finare & tiden kunde stå stilla så jag fått sitta i soffan en kvart extra 🤪
Det är en mysig helg på intågande !
Och jag är faktiskt bjuden på festligheter ✨👀  vet inte riktigt hur jag ska tackla det!
Fara & se var det leder eller bara stanna här i mitt lugn ...
Det finns ju alltid en dag efter & den vet jag inte om jag är redo för.... 
lektionerna är igång & jag vill nog lägga fokus här istället 🤔
Har börjat rida engelskan nu... hon är kul... det blir nog kanon på nån månad...
Och jag har kommit in i rutinerna igen..
Är uppe i 2-3 hästar om dagen igen.. ju mer desto mer ökar känslan för mera ridning & fortbildning....
(null)
Det trevligaste är ändå utvecklingsmöjligheten på henne 🤭
Få tredelar att bli en 😝

Min lilla kille sover ännu & önskade nog en lördags morgon för han bara myser på utan vilja att kliva upp till skolan ❤️

Ha en fin fredag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0