Äntligen varmare

Det är verkligen skilldnad på energin när det blir varmare ute..
Igår lyckades jag hinna slunga snö på nästan alla ställen som behövdes 🙏
Desutom fanns orken kvar till att rida tre hästar på kvällen & jag gick in å la mej först 23:00 
Får så dåligt samvete när min egen ridning blir lidande pga kylan.. men har jag stått 4 timmar med lektioner så har kylan ätit upp orken att sitta upp själv 🤭
Men vi går mot varmare tider & smidigare klädsel ..
Ska inte klaga igentligen.
(null)

(null)

(null)
Tre helt olika hästar det enda som är lika är fyra ben & hungriga jämt 😝

Vaknade riktigt pigg och glad 💕
Medans jag trodde att natten blir för kort..
Men tydligen hjälper dem till att fylla energi depåerna ..underbart!

Ska försöka få en underbar onsdag i dag och bara njuta av känslan & lättheten .

Ha en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0