Vår feeling

Det blåste upp rejält i natt..
Kom hem & nattade hästarna sent eftersom jag får anpassa mej efter livet själv!
Det var jätte lugnt på gården !
Men när jag la mej så hände nått... schut vad det blåste upp ,, trodde fönstrena skulle komma in
Konstigt nog så han jag med att få huvudet på kudden... sen sov jag
Vaknade med en skön lördags feeling 🙏
Känslan är lätt... steg upp med lätthet även om natten isej var kort
Kan det vara våren?? Påsken? El bara ren överlevnads strategi 🙄
Trillade över denna bild och den beskriver nog en del av känslan
(null)
Har bokat in hoppträningar idag ✌️🐎
Kul att smyga igång igen... 
Barnen brukar tycka det är såå kul & ponnysarna får göra annat än bara snurra på spåret!

Ha en fin lördag mina vänner 
            ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0