Vad är det för mening med planering

Jag förundras över tillfälligheterna som bara kommer!
Red två hästar igår kväll efter att killarna somnat .. typ 21:30 🙈
Eftersom det dessutom var lite minus typ kring 19 så blev det lite halvkorta pass på halvtimman bara.
Dödligt trött orkade jag inte ens klä av mej utan somnade med underställ på .. även för att tröttheten gör en kall..
Det ringde på NATTEN både 03:12 & 06:15
Jag slog av ljudet vid första samtalet..
Kom på att inte väckarklockan heller var på men tänkte bara ... jag tar sovmorgon oavsett om hästarna kommer ut 12 behöver sova..
Jotjena...... kl 06:30 väcktes jag av Lukas om att den svarta hästen står på gården å vill ha frukost 🥴🤷‍♀️
Nå där kom ju förklaringen till varför det inte var meningen att klä av mej igår 😉
Tre röda secunder senare var jag ute å fodrade hästar o satte ut dem 👌
07:45 å hela huset är fodrat  & sjöslaget igång! ✌️

Undrar vad denna helg har med sej för mysigt utöver denna morgon.

(null)

(null)

(null)
Kunde inte låta bli att fylla på lite i skåpen igår 
Har kärat ner mej i rituals produkter ... dem är så mysiga...
Dusch skummet är helt gudomligt.

Minus graderna ligger på -20 å lite vind

Ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0