Utmaning

Ibland bara kastar jag mej hejdlöst in i nya saker ... saker där det inte går att stoppa eller ångra sej utan att det kostar 😅
Det är en strategi jag bara fått för mej fungerar!
Nan har inget att ångra om man inte försökt!
Och går det inte som tänkt så får man bara tänka om och göra rätt eller träna tills det går!

Nu kom jag på att ett ridprov ligger i tid för min energi framåt..
Väntade tills sista dagen sista timmarna innan det inte gick att anmäla mej..
Anmälde & förträngde 🙈
Nån dag innan kom tankarna fram .. vad gjorde jag nu & hur sjutton ska det gå
Sagt & gjort hoppade jag i bilen kl 06:00 igår och körde till Umeå för att göra provet.
Den gick igenom & jag hade sjukt kul.
Så nu är det bara vänta på nästa il.
(null)

(null)
Hoppbiten var det roligaste 🥰
Bilkörningen inte fullt så trevligt .. men hade bästa sällskapet 🙏 

Fick frukost besök i morse med resultatet stall hjälp 👌
En söndag kan inte bli bättre tror jag
Även om det känns att jag ridit igår & jag har sjuk träningsvärk i ljumskarna ... båda hästarna var rätt stora och breda ...

Energin är riktigt bra & jag ska gå ut och rida några hästar samtidigt som jag njuter av lugnet.

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0