Upp & ner

Det är otroligt hur vädret påverkar energin.
Dem riktigt kalla dagarna och soliga varmare är som vanligt
Men dessa regniga & blåsiga dagarna känns det som om man är som en urvriden disktrasa 
Och all energi blåst bort.. tar flera dagar att återhämta sej på..
Medans dessa mitt emellan & helt perfekta väderdagarna bara swischar iväg och orken håller in sent på natten... utan den minsta trötthet på morgonen !
Det blev en rätt sen kväll igår i min ensamhet med hästarna 🙏 jag trivs själv otroligt bra i stallet... konstigt med tanke på hur rädd jag var för mörkret som liten... 
både cellana & krukan reds igår..
Cellana tyckte dock att det fanns spöken lite överallt & tränade snabbt och fjantigt på luftsprång med resultat av ett brodd tramp!
(null)
Jag själv tänker inte så mkt på det igentligen ,,, fram tills jag blev tillsagd att meddela när jag rider kvällar/nätter & meddelar när jag är klar 🙈
Kan vara klokt dessa dagar
Men har bara mej själv å skylla... hon är pigg när jag inte hunnit rida ordentligt .. 
men igår rann svetten & flåset var med .. så idag är det superb 👌
Bästa krukan rids med hoppet nu.... har jag lyckan med mej eller inte 😅
Han känns sjukt fräsch !!!! 
Svårt att kliva ner från sadeln varje gr
Han är en på miljonen....av den fyrbenta varianten 😝😉
(null)
Vi är inne i halva veckan idag...
Tiden rusar....

Vad händer under resterande dagar????
Tell me!!

❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0