På en adress någon annanstans

Hösten börjar komma nu.. fantastiskt mysigt med mörka kvällar!
Min energi börjar se ljuset i tunneln, fast borta har den ju inte varit.. men jag har gått och dragit på mej senior tempo..(känns så iallafall)
Förr Rusade jag runt och bara gjorde det som fanns att göra, i hopp om att bli klar.. klar med vad? 
Jobbet tar inte slut... 
inte om du så ens önskar.. 
Dessutom älskar jag ju att fixa & dona.. rädd att lägga höga mål har jag aldrig varit..
Däremot har jag lärt mej något..
Vet inte riktigt hur jag beskriver min lärdom🤔

Ta Inte med ditt gamla liv till din nya adress 

Några riktigt bra komponerade ord i en rad 🙌

Jag har minskat tempot ,, inte låtit mej flyta med i strömmen ,,, utan haft lite tid att låta bromsen vara i..
Många många fler timmar har funnits till att njuta av en gård där allt finns.. allt jag behöver.
Sååå många timmar med verkliga vänner ❤️
Än flera med hästarna.
Nästan så jag kan skryta med helt perfekt!

Denna morgon var helt perfekt faktiskt..
Jag han faktiskt studsa med min bästa vän

(null)

(null)
Medans kvällen & natten är på annan adress 
Och jag återkommer hem i morgon kväll ..


Ha en fin lördag 🍁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0