Minus en plus en

Hur jag än kämpar så förblir antalet detsamma .. hästarna verkar inte ta slut
En minus blir ändå lika många 🤪🙄
Igår var det äntligen dags för den snygga svarta att få ett eget hem en egen människa att vara med.
Så vi tog en road trip till Piteå för att någon annan sedan tar vid ...
Hon har en bit att åka...
(null)
Men redan innan jag var hemma fanns en gamal goding i treilern hem 😅

Och resultatet blev plus minus noll

Övning ger färdighet sägs det.... gör om gör rätt 😉 nästan att jag klarade det... nästan...
Såå jag och hästar .. hur svårt kan det va🤔
En el 148 🤷‍♀️ vem lägger en märke till skillnaden ....

Lite sliten är jag allt idag efter timmarna bakom ratten..


En kaffe & sen starta dagen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0