Skrämande men varför inte

Sitter med en kopp kaffe i hand & bara myser på.
Det händer grejer mest hela tiden & jag försöker bara hålla allt på plats 😝 vilket med min tur oftast blir rätt underhållande ...
Jag märker att mina planer aldrig håller.
Inte för att det stör mej .. men lite irriterande att jag inte kan glida medvind 
Fast  jag bestämde mej för att oavsett jag inte håller planen så går vinden vända åt rätt håll.
Igår var det strålande mysigt väder och jag behövde lite extra push framåt..
Adrenalin påslag är 👌
Krukan är bästa tänkbara att lösa situationen med..
(null)
Tog dem första sprången på över metern & han är fantastisk min kille ❤️
Jag är dock ringrostig delux men men.. 
härligt att känna hur mkt jag kan träna på 👌
För det är inte kul å jobba med häst om inte du får analysera sönder och samman alla detaljer och byta plats på komponenterna till din egen fördel ☺️ 
(null)
Ju mer jag rider desto mer inser jag hur mkt jag har kvar att lära.

Ingenting är gratis här i livet

Ha en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0