Min hämta andan förmiddag

Torsdagar är allt bäst 🙏
Vakna i lugn o ro utan stressen om klockslag 
Hit å dit
Inte för att jag stressar annars ,, inte denna tid på året,, även om klockan går i samma takt så är vintern mycket segare.. fast klockan måste nästan gå fortare då 🥴
Allt man gör är ju å frysa och stampa på stället.. & aldrig hinna klart något.
Nu har det släppt.. as skönt!

Det är påsk snart☀️
Hade sett fram emot en vecka med min bror..
😖 men så blev det inte... en kurs .. men inte det heller.. inget som tänkt blev något av!
Hur håller man då uppe humöret!
Får väl hoppas på fina dagar  & energi till att fortsätta min "döden" städning..
Har bestämt att dem som blir kvar efter mej inte ska behöva ta den skiten jag tampats med under många herrans år.. 
använder man inte saker så varför spara?
Vi lever bara här & nu!
Jag håller mottot så gott jag kan med att inte spara till morgondagen utan försöka ta hand om varje dag efter bästa förutsättning!
Gör något kul!
Säg det du tycker.. så länge det är positivt !
Är det negativt håll tyst å se dej i spegeln,
Det gynnar säkert varken dej el den du säger det åt!
Så länge du inte kan ge ett förslag till förbättring!
Ge glädje så får du glädje 👌🙌

Prova ska du se 😇🙏

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0