Jag tror jag förstår 😝

Det har börjat trilla ner sakta 🤷‍♀️
Andra gr matleverans inom en vecka 👌😘
Grymt trevligt & givetvis funderar jag på vad nästa foder leverans kommer att bestå av ..hiihii... det går riktigt bra nu..

Utöver det har jag lyckats med att hitta min energi igen... har jag inte motstånd så blir det ju inget vettigt gjort..
Nu vet jag inte om det bara är att jag jobbar i ett jävla tempo innan jag dör.. el om det är dem små mysiga stunderna som blixtrar mej framåt.. ✨✨ i dem lugnaste vatten simmar ändå fisken uppströms 😉 
Jag ser dem små utmaningarna som rätt trevliga..
Idag tex har jag använt kompressorn & fått luft i traktor däcket 😂
Såå jävla lätt så jag undrar hur i helvette jag ens tänkte när jag frågade om hur man gör 🤷‍♀️ suck delux!! 
Så nu behöver jag inte fråga om det mera 🙏
Sakta blir det bättre det här!
Jag har även skrapat bort & jämnat till ridhuset 👌👌 det är bättre än på ett bra tag
Fast givetvis går allt att bättra lite till..

Sjukt sugen på våren & sommaren nu... 
jag behöver få lite mark å röra mej på igen...
Känns instängt och jag har klaustrofobi 😂
I need space .. luft och mera plats 
Timmar på klockan & en konteiner 
Semester och njuta i ingenmansland ..
Jag har för många måsten nu
Det ska jag inte ha snart 😉😉
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0