Grymt fin morgon ☀️

Det är länge sen jag uppdaterat här.
Anledningen är att jag mest troligt inte haft tid 🤭
Det tar tid att vara lycklig .. energin är svår att reglera på rätt ställen & nätterna och dagarna flyter ihop till en enda dimma ❤️
Vilken dag & tid är liksom svårt att placera men så grymt häftigt att faktiskt slåss mot mitt eget kontrollbehov.. jag har fallit handlöst ut i ovissheten.. jag som envist bara skulle sätta ena foten framför den andra för att ta mej framåt .. bara driva ihop vardagen på ren styrka 🙈 och jo det gick bra ett år.. så den har jag bevisat för mej själv att det inte var omöjligt 
Men någonstans där blev jag utom kontroll över mina egna känslor ..
Men fritt fall är en grym kombination om du har rätt famn å landa i 😝

Solen lyser ute och lördag blir en fantastisk dag 💋

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0