Försiktig uppstigning

Jag höll igång sent igår.. vattnade ridhus & sladdade...
Få se läget under dagen.. hur det lägger sej
Solen skiner idag oxå ☀️
Men jag kan på riktigt längta ihjäl mej av det normala livet.. (alltså inte det förra!! Utan det som nu rullar)
Att kunna röra sej fritt utan helt hysteriska människor i varje hörn.
Man går på riktigt runt & känner sej som pesten... & då är jag frisk!!! 🤷‍♀️
Så om jag blivit sjuk... vad skulle inte då ske!
Alla resor vi hunnit planera in är bara lägga åt sidan. 
Fokus blev något annat.. men vad?
Har nog blivit expert på Pippi metoden 😝
Gör vad du vill & när du vill..
Städexpert har jag oxå blivit...
Från att trampa in i huset med stall kläder & se ut som en höstack så är ridkläderna nästan rena vid tvätt & hö finns nästan aldrig inne i huset..inte ens sand från ridhuset 🤷‍♀️
& nästan inga grejer utöver det jag har behov av
Minst 10 stora sopsäckar är kastade 👌👌
Och jag går sakta in i hur lite kan jag klara mej på igentligen?? Vad är livet &vad går det ut på!
Jag har fått fram att lycklig är ett måste!
Lev inte för någon annans skull... ingen tackar dej någonsin för det!
Solen lyser ute idag ☀️☀️☀️
Det sa jag väl 👌👌

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0