Snabba kast

Jag hinner inte andas nu... det är mkt och jag hinner aldrig bara landa innan mattan rycks igen...
Tänkte mej en lugn eftermiddag i soffan med nystädat hus & det perfektaste Svensson liv man kan ha... nä jo tjena....
Vad passar inte bättre än att kanske glida in i huset ikväll efter 19 sisådär efter att ha kört på sen nu kl 07?!
Vilken tur jag har som faktiskt tog ett pass bakom baren & serveringen förra natten 👌
Kan ju hoppas på att farten ligger i ännu 🤪😇😴 vem lever inte på nån Tim sömn liksom!
Men jag försöker intala mej att det blir en lugn tid i graven sen...🤬
Jag hinner hämta lite lycka från hästvärlden nu på förmiddagen iallafall !

Hösten är här nu.. det är nästan tomt med blad i vissa buskar och längtan efter mysstunder i ljus skenet är här 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0