Omtumlad rejält

(null)
Just här och nu är det ju jag vill leva.. men jäklar vad fort det går 💋
Jag har hamnat i ett liv utanför det liv jag har.
Ser det liksom från två håll..
Det jag borde göra & det som faktiskt sker utan att jag kan kontrollera det 
Jag går hemskt gärna på känslan spesielt när hoppet är släckt...
Det är mycket jag inte ännu kommit mej för att göra ... en del puzzelbitar bara hittar sin plats utan att jag sökt 
endel gånger går  det så fort så jag inte hinner med själv ens en gång.. 
min impulsiva sida har bjudit mej på några underbara ögonblick där jag kunnat önska att klockorna gick att stanna.. bara för att inte tappa flytet & känslan av att det är rätt Stig jag vandrar på... 
några toppar och några dalar och ett par korsningar bara där det gäller att välja med antingen känslan el hjärtat el.....riktigt tråkigt med erfarenheten 🥴
Det blir en levande tid framåt nu.. 
kommer uppförsbacken och motsträvigheten så var snäll påminn mej om att fortsätta uppåt
När det väl vänder ... håll i mej för att det inte ska rulla undan fortare än att jag faktiskt hinner med och reflektera..

När väl känslan är där har jag inte mkt att säga till om.. då löser allt annat sej bara av farten


❤️✨❤️✨❤️✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0