En vacker höst dag

(null)
Riktigt vacker morgon 
Kände mej rätt spak när jag klev upp.. febern tar ut sin rätt
Under dagen gar det blivit många ::
stopp vänta måste vila lite..
Men lyckades ändå ta mej genom dagen utan att krascha ! Bra jobbat!!

Älskar min talang i att fota hoppande ponny 🙈🤷‍♀️
Hur svårt kan det vara 😂😂
Hon hoppade av sjukt långt bort ser ut som jag vet inte vad... men jag fick mej ett rejält skratt när jag kollade bilden 🧐
Ler ännu åt min talang... 

(null)
Helgen eller redan i morgon blir det ordning i kråkslottet.. jag får mest troligt hit maskiner för att ordna lite bättre underlag i hagarna 
För att få väck leran dem står i🥵
Blir att koppla om och dra lite fräscha trådar för strömmen i hagarna 
Med lite tur kommer skjulet på plats till pandis 
Och jag.... jag får ha en underhållande helg 🙌

Kram på dej ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0