Det finns en gräns

När man som mest behöver ömhet och närvaro finns den inte 
Vad som händer blir ensamhet... den går att förstå .. för mår man dåligt länge går man ner sej totalt.. att komma upp därifrån är i det största omöjligt utan att rannsaka sej själv & sina brister.
Helt plötsligt ser man livet utifrån 
Det är som en film som om allt bara sinade och rann ut i havet.
Jag har sovit den längsta natten på riktigt länge.. inte vaknat inte funderat..
För det finns inget att fundera på..
Helt plötsligt blev det ljusare 
Det vänder nu
Jag ska aldrig mera tillåta mej må så dåligt som jag gjort...
Nu blickar jag framåt..
Jag fick topp goa nyheter igår på flera fronter!
En av dem är krukan... han var ren!!!!! Ingen hälta & mkt bättre än på hela året.
4 veckor hage sen ska jag leka Kamikaze pilot igen 😝
Skritt 4 veckor 
Och vad som händer där å då blir nästa kapitel
(null)

Jag ser framemot en helt fantastisk helg med ett glatt och energigivande gäng 
Lite bastu häng & annat trevligt

Ibland måste man leva livet
Inte se på det från sidan

❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0