Tanken var god

Skulle upp tidigt & göra det som skulle göras..
Tanken var god brukar man säga 🙈
Resultatet blev att jag låg kvar och lyssnade på tystnaden.
Så nu är jag istället en Tim sen 😝
Min vecka börjar idag och jag hade tänkt hinna städa upp & handla & köra traktor förutom rida 🤪
Innan en lunch hos mamma ...
Det är frost på backen nu så vintern kommer.
Just ja...... 
även bilen bordes få en städning & däck byte ... jaja... dags å beta av lite måsten..
Vi har ju jobbat på med att renovera huset & resultatet är fantastiskt 🙏 
Mitt i all kaos så känns det som om jag längtar mer än någonsin efter myskvällar i soffan framför en film & lite ljus...
Mer än någonsin har jag bara varit och njutit av dem timmar som är ledigt.. vilka är as mkt helt plötsligt. Att komprimera och effektivisera var det bästa beslut jag tagit på länge.. mer fritid mer styrka mer allt
Mer spontanitet helt enkelt...
Ridningen känns underbart kul igen.. suget efter mer kommer sakta sakta
Kanske för att krukan är back in track .. el nästan .. om skritt räknas 😇🤭
(null)
Sista rummet klart 👌
Där är det endast små fix kvar å göra !!


Ha en fin dag vännen 🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0