Smyger fram

Det känns att det finns en chans att mina ridbyxor har dammat fast i garderoben..
Lite taskigt med hästar här på sidan jorden..
Och jag saknar att borra in huvudet i hästen och höra knastrandet när dem tuggar i sej kvälls höet..
Cellanas fina mule som givetvis vill ha sej nå gott.. och när hon lägger huvudet på sne för att se söt ut.. det brukar nämligen hjälpa krukans popcorns promenader in o ut från hagen eller lite explosiva skritt ..
Men här har jag Massa sol & mkt trevligt sällskap !
Länge sedan jag skrattat så mkt som jag gjort dessa dagar.
Fantastiska människor ... massa underbara kommentarer som flödar åt höger & vänster.
Det börjar bli en vardag här... riktigt fint!
Som vanligt har jag startat dagen med ett gym pass.. idag körde jag lite ben.
Blir lite butiker nu här på eftermiddagen innan kvällen rullar in igen
(null)
Trevlig kväll på er
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0