När det där lilla extra betyder mkt

Min värld känns rätt upp å ner... men samtidigt är det bara fortsätta dit jag tänkt!
Motgångar är igentligen menat som en extra knuff i rätt riktning.
Jag fick ett nytt "case" att ordna upp idag 
En deadline på dryga 1vecka!
Nån vill så gärna hjälpa mej åt rätt håll 😖
Jag har ordnat upp värre saker än så här 
så det finns nog en riktigt bra mening med detta oxå!
Gäller bara å hitta det roliga i det 🤬
Nåväl alla hästar är ombytta till vinterskor & har äntligen fäste igen
Och båda mina ✨⭐️⭐️✨ är alltså startklara för igångsättning ... sååå mysigt!
Det blir att frysa/mysa/frysa bort alla extra timmar jag kanske har över!
Väl värt mödan!

(null)

(null)

Liten kontrast på värmen ...


❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0