Lyx dag

Oj vilken lyx 😍
Jag gick ut i stallet för att ha lektioner & rida mina fina 🐎
Kom ut till ett stĂ€dat hus 👌 det var minnsan undanvikt tvĂ€tt, 
dammsuget, fixat i & ur disk & ordnat 
fredagsmys i burkar pĂ„ köksbordet & ja ALLT hade Lukas gjort 😍
Och pĂ„ köpet luktade det AXE i HELA huset đŸ„ŽđŸ˜‚đŸ˜‚ för det skulle ju lukta gott đŸ€“
NÀr det var stÀdat...
SĂ„ ja det luktar lika gott som nĂ€r ett helt fotbollslag har duschat fixat sej och gott förbi đŸ€ȘđŸ€Ș
SÄ jag gjorde ett tappert försök att hÀlla upp ett vinglas & njuta av smaken....heehee... det smakade nog lite AXE faktiskt ...
En bastu kvĂ€ll pĂ„ det & nu ligger vi & ska sova eftersom det Ă€r jakt uppstigning kl 04:40...gud sĂ„ tidigt... 
men Àr det Àlgjakt sÄ Àr det!
(null)
  • Fridens mina vĂ€nner 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0