Lite trött söndag

Det var full speed igår på mej
Jag är tvungen att inte sätta mej ner om jag ska kunna lämna gården för att kunna resa
Och dem lediga fredagskvällar har jag lyckats ta emot ridekipage ändå 🙈 bara för att det är givande.
Men igår blev pandis skjul helt klart 
(null)
Jag han tvätta gräs krossen och fick hjälp att sätta den för vinterförvaring 🙏
Jag fick annat oxå ordnat ...
Sedan hann jag gå på menyprovning på statt 
Vilken fantastisk mat👌 shit vad härliga menyer vi serverar!!
Testa ska ni få se!
Suveräna kockar!
Och älskar upplägget att ta hand om sina anställda så som dem gör ..det lilla gör det mesta.
(null)

(null)

(null)
Det blev en lagom middag 😂😂
Faktiskt så fick jag sån feeling av det goda så jag hoppade in i arbetskläder & kopplade på gafflarna på traktorn och körde fram rundbalar... hästarna såg faktiskt förväntansfulla ut..
Och avslutade med att kasta in lite ved i traktorns ljus sken..
Eftersom min lilla L hade kastat in en säck helt själv så tyckte jag att jag kunde ta den andra!.
Meeeen kylan fick in mej..& träningsvärken från gymmets pass under veckan
Så halva säcken kvar..
Ny dag nya möjligheter

Fridens vänner 
           ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0