Kaffe i mörkret 👌

Jag har nog rutinerna i ryggraden.. Àven om klockan Àr upp Ä ner hÀr sÄ Àr det samma tid vareviga morgon... fast inga hÀstar behöver tas om hand.. undrar ni om jag saknar det?
Ärligt sĂ„ kanske inte đŸ€­
SkrÀmande hur livet kan Àndras... hur nya möjligheter ges & hur snabbt man faktiskt kan Àndra instÀllning till mkt..
Klart hĂ€starna ska vara med mej.. men kanske tid för förĂ€ndring .. förnyelse & förbĂ€ttring 
Vem sa att tiden nu Àr bÀst,,, nÀr kaos ger mej vingar att flyga pÄ...
Det Àr lustigt hur motgÄngar & jÀvulskap alltid ger mej nya vÀgar, mera flyt & roligare liv..
Jag sÀger det inte för att det ska lÄta bra.. utan för att jag pÄ riktigt alltid lyfts fram av sÄnt som andra tycker Àr tufft.
Det finns en mening med allt.
Igentligen tĂ€nkte jag berĂ€tta om resan & hur jag har det 
Men eftersom jag inte lyckades sÄ var det nog inte meningen helt enkelt ....
En bild sĂ€ger mer Ă€n 1000 ord ❀

(null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0