Hemma igen

(null)
Första dagen på gården på 13 dagar
Till råga på det så kom det lite snö...
Helt okey.
Det är en kall o rätt tråkig tid framåt nu..
Mörkt ute å allt det där
Men jag är varm i ❤️ 
Kan inte förklara hur men det bara är så.
Allt har en mening och den avgör inte vi själva .. men alla händelser som sker runt dej har en mening.. det är upp till var & en att se det. 
 Om det är intressant 
& är det inte 
så behövs det inte just där & då!
Alla människor som korsar din väg på olika sätt är oxå där av en mening, mesta dels kommer facit på den senare.
Du lär dej av att se i backspegeln men inte gräva ner dej pga det du ser 
Utan istället blicka framåt & ge den möjligheten att lyfta dej.
Jag kollade bakåt härom dagen & insåg att det var tomt.. så då måste det vara för att jag inte tagit mej tillräckligt långt fram...
Blickade framåt & insåg hur långt jag ännu har kvar 🙏 
När ska jag bli gammal nog för att lära mej att döda fiskar flyter neråt 
Medans levande simmar motströms!!
Gissa 5 gr vars jag lägger mej själv i det vattnet 😝

Just ja ... tappade tråden
När jag kollade bak insåg jag att det var längesedan jag la in fiber i ridhuset.. & att det är för lite kvar, för att jag ska va nöjd
Så när jag lyfte blicken framåt så kom jag på att det är läge att fylla på fibret & sanden igen  😝 och göra ridningen lite roligare
Det får jag lov att göra i helg 👌
Hur ska jag annars få dessa mörka dagar att gå!
Nån dag lyser solen igen ☀️


Kram på dej ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0